Tråkiga Söndag!

Det blev som sagt grillning igår, guuuud va gott!! Det satt fint säger jag bara. Vi bokade även pltaser på flyget till Egypten så att vi inte hamnar själva i och med Hannes och jag har olika bokningsnummer och så var Björn och Maria snälla och boka så vi fyra kunde sitta med varandra :) Lyckad kväll, Tack!

Älskling har nu stuckit ner till Malmö för att avsluta på Abekås genom att lämna nycklar och lite sånnt, så nu sitter ja här och har dötrist och borde egentligen gå ut med vovvsingen min men det är så ju jääävla kallt, och orka klä på sig tusen lager med kläder!
Ikväll börjar även simskolan, suck! Det har varit skönt att vara ledig på Söndagarna, men men får tänka att de ger en slant iaf!

Börajar min neräkning till Egypten idag :)

6 veckor och 4 dagar Kvar!

4 veckor och 4 dagar kvar tills jag fyller 20!

/ Sofia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0