De var ett tag sen!

Det har visst gått en hel månad sen jag skrev sist, oops! :) Har lite att berätta iaf, har fått lite jobb på Capio citykliniken i Klippan, har två förmiddagar i veckan iaf, inte mkt men det blir en liten slant iaf :). Sen har jag ju såklart lite exrta på H&M när det behövs.

MÅSTE få ur mig detta, det är typ lite mindre än 8 veckor kvar till Egypten, ja håller på att längta ihjäl mig!! Vill verkligen bort från snö och skit, drar mig verkligen från att gå ut i detta hemska väder. Vill iväg NUUU! Tänker på det hela tiden, de är inte bra!
Ska snart ut i detta hemska väder med Caroline och gå en sväng.

En grej till föresten, Hannes har bytat jobb så numera kör han grusabil! Nu slipper han iväg ända till sthlm när de är sånt här dåligt väder.




/Sofia <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0