Lugn dag

Idag har varit en en lugn och skön dag, jag vaknade upp brevid älskling imorse men tyvärr så är pojken min lite gnällig idag pga. att han fick sin svininfluensa spruta igår och har då fått lite biverkningar i form av influensa, stackare.. men ack så pipig :) .
Nu spelas det iaf dansbandsmusik i hela huset, mina kära förlädrar ska snart iväg och dansa så de laddas på för fullt :) dessutom har jag gått med på att skjutsa dem, men jag tycker man får ställa upp efter alla de år de har ställt upp och skjutsat en över allt.
Efter jag har skjutsat dem åker jag hem till Älskling och äter tacos och myser hela kvällen tills det är dags att hämta mamma och pappa igen.

/Sofia <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0