Heeej!

Ja då är det kanske dags att fylla i ngt i den här bloggen. Har iaf fått jobba lite nu iaf :). Jobbade på H&M i fredes och lördes, hoppas verkligen att det behövs mer i veckan. Jag stortrivs verkligen där. Men men!

Igår var jag och Hannes i Klippan och åkte pulka med Björn, Maria och David, det var vi och småbarnen haha roligt var det. Men fy vilka ord småbarn använder nuför tiden, hade jag sagt fula ord när ja va liten hade jag fan fått smisk! Tackar för en lyckad kväll!

Idag har älskling gett sig iväg i snöovädret upp mot sthlm, usch! Och vi ses inte från på Julafton :( , då ska han få fina juklappar av mig :) ,.. Längtar!!! man blir nästan som ett barn igen på julafton.



Du är allt jag nånsin önskat <3


/Sofia <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0